Szukaj Pokaż menu
Warmia i Mazury - Kraina 1000 jezior Warmia i Mazury - Kraina 1000 jezior Podstępny dowcip, czyli dlaczego nie zawsze warto ufać znajomym Podstępny dowcip, czyli dlaczego nie zawsze warto ufać znajomym

Trójwymiar w czasach gier 2D

Dziś spróbujemy (na razie dość pobieżnie) rzucić okiem na sposoby w jakie twórcy gier radzili sobie z trzecim wymiarem w grach wideo przed "rewolucją 3D" lat 90. Przyjrzymy się najpopularniejszym metodom reprezentacji przestrzeni i gdzie to konieczne, zdradzimy jak działała ona z punktu widzenia programisty.
374   32  
374
Udostępnij na Facebooku
Następny
Podobne filmy

Dobra, dobra. Chwila. Chcesz sobie skomentować lub ocenić komentujących?

Zaloguj się lub zarejestruj jako nieustraszony bojownik walczący z powagą